Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

Havana

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

15 Juli 2009 | Cuba, Havana

hej,
effe een kort mailtje. internet doet het niet echt, maar ik heb nu geluk dat ik verbinding heb. Het is hier nog steeds superwarm, in Havana. Ik heb het hier erg naar mijn zin en de familie is erg aardig. Ik heb les met 2 nederlanders en iedere avond gaan we iets leuks doen. Mijn engels gaat op dit moment harder dan mijn spaans, maar daar zal nog wel verandering in komen.,er zijn veel studenten hier!
In matanzas heb ik een leuke tijd gehad. op een avond ben ik met een cubaanse jongen naar een soort komische avond geweest. Het was leuk! Ik ga daar ook terug om mijn verjaardag met de familie te vieren. Ze gaan een klein feestje voor me organiseren. Ik hoop de volgende keer langer op internet te kunnen, maar voor nu blijft het effe hier bij. Het onweert en volgens Olivia (mijn gastmoeder) kan daarom het internet snel uitvallen!


ik ga nu douche, het zweet loopt met druppels van mijn hoofd af! vanaaf gaan we lekker rondwandelen (bezigheid van de cubanen hier :P)
xxx

  • 15 Juli 2009 - 17:32

    Janny:

    Hallo Chanthal,

    Leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt ;_)
    Verder een fijne verjaardag.

    Groetjes :-)

  • 15 Juli 2009 - 20:51

    Mam En De Rest:

    ja eindelijk weer een berichtje.Fijn dat we weer wat meer weten.Wachtend op je volgende avontuur,Groetjes de woutjes

  • 16 Juli 2009 - 07:34

    Nancy:

    Zo te lezen heb jij het wel naar je zin daar..!
    Leuk dat ze een feestje voor je regelen..Ik wacht weer op het volgende verhaaltje!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

spaans leren in Cuba

ik kon het weer niet laten, weer weg uit NL!

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

back in Holland

05 Augustus 2009

verjaardag!

03 Augustus 2009

Laatste dagen

31 Juli 2009

volgende reis

27 Juli 2009

havana, cienfuegos en de cubanen
Chanthal

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 46771

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 28 Augustus 2014

Munster Erasmus

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Ecuador part II

21 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Rondreis door Peru

07 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

spaans leren in Cuba

01 Februari 2008 - 09 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: