volgende reis - Reisverslag uit Havana, Cuba van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu volgende reis - Reisverslag uit Havana, Cuba van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

volgende reis

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

31 Juli 2009 | Cuba, Havana

wat leuk om al die berichtjes te lezen! doet me goed! gisteren had ik effe een minder dagje, al mijn vrienden zijn weg en ik moet nog wat dingen regelen voordat ik morgen naar Trinidad vertrek. Ik blijf daar 1 of 2 dagen en ga daarna nog naar een andere plek. Gisteren naar muziek geluisterd, gedanst en met Helene )dat meisje uit Noorwegen= gekletst en toen was mijn mindere humeur al weer goed.
Gisteren kwam Stefan ineens langs bij mijn huis. Hij had nog wat uren over voordat hij met het vliegtuig naar NL vertrok en hij had geen zin om zo lang op de luchthaven te verblijven. Was erg leuk en we zijn naar Callejon Hamel geweest. Dat is een straatje wat helemaal op de plaatselijke religie is gericht, dus erg interessant voor mij!
Vandaag ben ik samen met mijn lerares naar een museum hier in de buurt geweest. Het museum had veel informatie over de religies van daar en ik vond het erg interessant.
Zo dadelijk gaan we lunchen en later in de middag gaan we waarschijnlijk effe zwemmen bij een hotel. Ik ben al wat verkleurd, maar nog niet genoeg om naar NL te komen, dus ik ga de komende dagen effe mijn best doen ok!
verder heb ik eigenlijk geen nieuws, ik laat jullie wel wat horen nadat ik wat meer heb rondgetrokken.
@ annemieke leuk dat je een berichtje hebt geplaatst!
@ ies ik heb geen idee! maar vind alles leuk hoor! vind het al leuk als je komt
@ de rest de complete verhalen horen jullie wel als ik wer terug ben in NL!

  • 31 Juli 2009 - 20:07

    Janny:

    Hoi Chanthal,

    Ja het aftellen is al weer begonnen ,maar geniet eerst nog maar ff van je verjaardag in Cuba .
    En als je terug bent zou je mij ff willen helpen met mijn site waar ben jij.nu;-) voor onze reis naar Canada .:-)

    liefs .
    doei doei


  • 01 Augustus 2009 - 09:34

    Daisy:

    Geniet er nog maar van zo lang het kan(H)
    hier is alles goed ben mee aan't klaarzetten voor het feest ons pap vavavond(b) ik hoop dat het goed weer is maja da kan je zelf niet invullen:(
    maar ja hoord het wel op jouw verjaardag wel hoe het is geweest:P
    en een primeur ik ben vort een mobiel en nancy een scooter:P
    maar nog veel plezier
    en heel huids thuis:D:D
    maar da zal wel lukken hoop ik:p!!
    groetjes de grootjesXx

  • 01 Augustus 2009 - 15:13

    Marion:

    hey chanthal!!!!!!!
    wat ben jij toch een reismonster!!!!!!
    Ik zag vandaag pas voor het eerst dat je in Cuba zit....
    Leuke verhalen, ik lees ze met plezier.
    Geniet nog maar lekker van je vakantie!!!! groetjes!

  • 01 Augustus 2009 - 15:30

    Nancy:

    Hee Chanthal,
    Nog even en dan zit het er al weer op! Dus nog even bakke als je nog niet bruin genoeg bent;) En bijna jarig!:D
    Zie je snel weer!
    Xx

  • 01 Augustus 2009 - 18:19

    Mama Sjan En De Rest:

    zo zie je maar het leven zit vol verassingen,En na regen komt...........fijne verjaardag meid en tot donderdag we zullen er zijn.erg warm als je thuis komt dan is het verschil voor jou niet zo groot.

  • 02 Augustus 2009 - 09:24

    Patty:

    Hé Chanthal
    wist niet dat je nu ook een site hebt, maar had het natuurlijk kunnen weten.
    Voor woensdag een hele fijne verjaardag en nog een fijne vakantie.

    groeten Patty

  • 02 Augustus 2009 - 23:03

    Stefan Kort:

    Chanthal!! Muchacha, que tal? Estas bien? Pienso que fuiste a Trinidad este fin de semana, no? Estoy seguro que te gustas la ciudad...:) Ya estoy en Holanda... habia lluvia hoy, puedes ser contento que estas en Cuba haha! Cuando llegaba a Schiphol, habia una sorpresa grande! Mis padres vinieron cojerme, mientras que yo pense que tuve que ir a Limburg con el tren haha! Fue un final de mi viaje maravilloso... Espero que vas a tener un cumpleanos espectacular alli!

    Adios, tu "vecino" Stefan:)


  • 03 Augustus 2009 - 13:58

    Miranda:

    Hey Chanthal!

    Zo te lezen gaat het goed met je en ben je lekker aan het genieten! Mooi zo!

    Gisteren werd er nog naar je gevraagd. Ik kwam Frank tegen op Boekel kermis (die kwam ook altijd in de caroussel). Hij vroeg of jij en Annemieke er niet bij waren, dus heb even gezegd dat ie maar op jullie hyves moest kijken, omdat jullie in het buitenland zitten.

    Ik zie je zaterdag! Geniet er nog maar lekker van!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

spaans leren in Cuba

ik kon het weer niet laten, weer weg uit NL!

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2009

back in Holland

05 Augustus 2009

verjaardag!

03 Augustus 2009

Laatste dagen

31 Juli 2009

volgende reis

27 Juli 2009

havana, cienfuegos en de cubanen
Chanthal

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 46763

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 28 Augustus 2014

Munster Erasmus

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Ecuador part II

21 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Rondreis door Peru

07 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

spaans leren in Cuba

01 Februari 2008 - 09 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: