Een spiritueel begin - Reisverslag uit Lima, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu Een spiritueel begin - Reisverslag uit Lima, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

Een spiritueel begin

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

22 Juli 2010 | Peru, Lima

Hallo iedereen!
Ben goed aangekomen, met koffer (dus geen Ecuador-herhalingen) en nu in het hostel in Lima waar het erg koud is! (maarja, dat wisten we)

In Amsterdam wat vertraging gehad door die luchtverkeersleiders, maar een goede vlucht gehad. In het vliegtuig zaten 87 christenen die op weg ware nnaar Zuid Afrika om daar het woord van God te verspreiden en om de sloppenwijk kids wat aandacht te geven. Tijdje mee zitten kletsen, was erg interessant!
In Madrid heb ik hard moeten lopen voor het vliegtuig, maar omdat meer mensen te laat waren door de Fransen, was ook deze vlucht vertraagd. In het vliegtuig met een jongen uit Israel zitten praten (ja pascal, een JOOD!), maar hij wist niets van voetbal in Nederland. Even mee zitten praten over zijn geloof en wat ie in Peru ging doen. Zofia zat aan de andere kant van het vliegtuig, dus daar heb ik niet mee gepraat, maar die was ook moe en lag te slapen.
De vlucht is goed gegaan, wat muziek geluisterd en filmpje gekekeken en zelfs wat kunnen slapen. Ook nog met een Duits stel (ongelooflijk hoe goed mijn Duits ineens was!) gepraat. ZIJ waren al verschillende keren in Peru geweest en zij vertelden dat het iedere keer zo{n spirituele ervaring was geweest. Vooral in Cusco, dus ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren!

Nu ga ik, net als Zofia, ook effe slapen, ben erg moe van de hele trip. Vanmiddag gaan we de stad eens bekijken. Nog geen fotos voor nu, heb er nog geen een gemaakt eigenlijk...

Nou mensen, hasta la proxima vez! (tot de volgende keer)

• 22 Juli 2010 - 18:42

Mama:

leuk om je straks even online gehad te hebben.Zo waren we weer op de hoogte van je laatste nieuws.Iedere keer toch weer spannend.Zo meid slaap ze en hasta la proxima

• 22 Juli 2010 - 20:18

Fam Snoeks:

Heel veel plezier Chanthal,samen met Zofia.

• 24 Juli 2010 - 09:52

Armella:

Leuk om te lezen dat je weer aan het reizen bent geslagen ! :) En dat je nog geen foto's hebt gemaakt is misschien een teken dat je het intensiever opneemt voor jezelf...?? ;)
    Geniet van de reis!
    liefs,