Holland meets Poland in Peru - Reisverslag uit Uden, Nederland van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu Holland meets Poland in Peru - Reisverslag uit Uden, Nederland van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

Holland meets Poland in Peru

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

18 Juli 2010 | Nederland, Uden

Hola!
Het werd weer tijd voor een nieuw verhaaltje, aangezien ik binnenkort (woensdag) weer vertrek naar het mooie Zuid-Amerika.
Dit keer niet alleen, maar samen met Zofia, een Poolse meid die ik op mijn vorige reis naar Cuba heb leren kennen.
Het wordt dit keer een kortere trip, drie weken blijven we weg. We hebben tickets naar Lima en naar Cuzco en verder hebben we nog weinig vaststaan. Het enige wat zeker is, is dat we een hostel in Lima hebben en dat we in Cuzco worden opgehaald en naar een gastgezin worden gebracht om in ieder geval een weekje ons Spaans weer op te krikken. Wat verder onze plannen worden zien we daar wel!
Ik heb er in ieder geval erg veel zin om een nieuw land te leren kennen! Nog even en ik vertrek, dus mijn volgende berichtje zal uit Peru zelf komen :)

  • 20 Juli 2010 - 06:05

    Janny:

    Hoi Chanthal

    We wensen jullie samen een leuk gezellige reis.
    Ik ga jullie samen weer volgen,ik reken op weer super mooie foto's ;-)

    Groetjes Janny


  • 21 Juli 2010 - 07:28

    Maria:

    Hoi Chanthal,

    Goede reis en heel veel plezier.

    Groetjes Maria

  • 21 Juli 2010 - 07:30

    Marion:

    hey chanthalleke,

    heel veel plezier!!!!!!!

    veel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uden

Rondreis door Peru

Recente Reisverslagen:

16 September 2011

ik heb jullie hulp nodig

07 Augustus 2010

uit het ziekenhuis, few days left!

04 Augustus 2010

Verjaardag in Cuscu Peru.

01 Augustus 2010

Ziekenhuis

26 Juli 2010

gastfamilie, hoogte en zon!
Chanthal

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 46772

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 28 Augustus 2014

Munster Erasmus

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Ecuador part II

21 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Rondreis door Peru

07 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

spaans leren in Cuba

01 Februari 2008 - 09 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: