Holland meets Poland in Peru - Reisverslag uit Uden, Nederland van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu Holland meets Poland in Peru - Reisverslag uit Uden, Nederland van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

Holland meets Poland in Peru

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

18 Juli 2010 | Nederland, Uden

Hola!
Het werd weer tijd voor een nieuw verhaaltje, aangezien ik binnenkort (woensdag) weer vertrek naar het mooie Zuid-Amerika.
Dit keer niet alleen, maar samen met Zofia, een Poolse meid die ik op mijn vorige reis naar Cuba heb leren kennen.
Het wordt dit keer een kortere trip, drie weken blijven we weg. We hebben tickets naar Lima en naar Cuzco en verder hebben we nog weinig vaststaan. Het enige wat zeker is, is dat we een hostel in Lima hebben en dat we in Cuzco worden opgehaald en naar een gastgezin worden gebracht om in ieder geval een weekje ons Spaans weer op te krikken. Wat verder onze plannen worden zien we daar wel!
Ik heb er in ieder geval erg veel zin om een nieuw land te leren kennen! Nog even en ik vertrek, dus mijn volgende berichtje zal uit Peru zelf komen :)

• 20 Juli 2010 - 06:05

Janny:

Hoi Chanthal

We wensen jullie samen een leuk gezellige reis.
    Ik ga jullie samen weer volgen,ik reken op weer super mooie foto's ;-)

Groetjes Janny

• 21 Juli 2010 - 07:28

Maria:

Hoi Chanthal,

Goede reis en heel veel plezier.

Groetjes Maria

• 21 Juli 2010 - 07:30