uit het ziekenhuis, few days left! - Reisverslag uit Lima, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu uit het ziekenhuis, few days left! - Reisverslag uit Lima, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

uit het ziekenhuis, few days left!

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

07 Augustus 2010 | Peru, Lima

Hallo allemaal,

hier eindelijk een berichtje van mijzelf, ipv door mijn ouders geschreven berichtjes. Gisteren ben ik ontslagen uit het ziekenhuis. Ben behoorlijk ziek geweest maar nu gaat het wel weer wat beter. De dokter adviseerde wel om zo snel mogelijk naar lager gelegen gebied te reizen, dus gisteren hebben we een ticket naar Lima geboekt en we zijn hier net aangekomen.

Mijn verjaardag heb ik ook in het ziekenhuis gevierd. Weer eens wat anders dan op het strand in Cuba met een fles bier! Alle medewerkers van de kliniek kwamen op mijn kamer en zongen feliz cumpleaños. Ze hadden een taart bij en chips en drinken. Ik moest een wens doen, de kaars uitblazen en daarna een hap uit de hele taart nemen. Gevolg; mijn gezicht onder de taart. Was erg grappig. Heb een klein stukje taart op, was raar om weer echt voedsel te eten! Maar wel lekker! Zofia kwam later nog met 24 ballonnen, een taart en een prinsessenkroontje (omdat een dokter mij hier liefkozend princessa noemt). Later kwamen ook nog mijn gastouders uit Cusco, Patti en Julio, die een sjaal voor me hadden gekocht. Erg lief! Al met al was het dus toch een leuke verjaardag.
De dag erna, na nog wat overleg met de dokters in Nederland, kreeg ik te horen dat ik met ontslag mocht. Heel raar om opeens buiten te staan na een week in het ziekenhuis.
Mijn hart is nu weer goed, mijn longen zijn ook goed. De parasiet is verdwenen en de andere twee infecties ook! Nu nog aansterken en dan ben ik weer helemaal de oude!

Erg lief dat jullie allemaal hebben gereageerd op de site en via telefoontjes hebben laten weten dat jullie aan me dachten!


Voor de komende dagen de planning; zaterdag (vandaag) uitrusten, zondag; uitrusten, misschien even Lima in wandelen, maandag (als ik me goed voel) dagtrip maken naar een stad bij de kust (nasca, Ica, oid, om in ieder geval wat meer te hebben gezien van Peru).
Voor Machu Picchu, Titicacameer en Cañon Colca zal ik terug moeten komen. (wat natuurlijk helemaal niet erg is ;)

Nou mensen, tot over een paar dagen!

  • 08 Augustus 2010 - 08:14

    Maria:

    Fijn om te horen dat je weer opgeknapt bent en gelukkig weer uit het ziekenhuis. Geniet nog van de dagen die je nog daar bent.

  • 08 Augustus 2010 - 09:37

    Eline:

    he chant,

    wat fijn om te horen dat het weer beter gaat, en leuk dat je verjaadag in ieder geval niet zomaar voorbij is gegaan!! Geniet er nog even van en denk aan jezelf he!! spreek je snel
    kus eline

  • 08 Augustus 2010 - 10:40

    Marion:

    Fijn om te lezen dat je weer opknapt!! Geniet nog maar lekker en ja helaas moet je nog een keer terug....

  • 08 Augustus 2010 - 14:16

    Maaike Van Den Berg:

    Fijn om te lezen dat het beter gaat. Geniet nog van je laatste dagen daar. Tot snel.
    Groetjes Maaike

  • 08 Augustus 2010 - 16:19

    Mama Sjan:

    Ja,en zo loopt je vakantie toch nog goed af.Je hebt wel heel veel moeten missen maar het zal je niet weerhouden om toch nog een keertje terug te gaan.Denk ik.Tot donderdag avond.Geniet.

  • 08 Augustus 2010 - 18:13

    Eefje C. :

    Fijn dat je er weer bovenop bent! Jammer dat je plannen samen met jou in het ziekenhuis zijn beland, maar een andere keer zijn al die plaatsen nog steeds mooi! Geniet van je laatste dagen en snel weer veilig thuiskomen, moeten we dan wat afspreken om een aantal jaar bij te kletsen :p
    xxx Eefje

  • 08 Augustus 2010 - 20:21

    Rian Housen:

    Fijn dat je weer opgeknapt bent.
    Doe rustig aan en geniet dubbel zo hard.

  • 09 Augustus 2010 - 07:29

    Sandra:

    Wat fijn om te horen dat het beter met je gaat. Nog veel plezier en geniet er nog maar van. Groetjes, Sandra

  • 09 Augustus 2010 - 16:42

    Anneke De Boer:

    Hee Chantal

    Wat ontzettend fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent ontslagen.
    Ik hoop dat het nu verder goed met je gaat, en dat je nog een paar fijne dagen daar kan hebben.
    Zeg meid doe het kalm aan. Want je lichaam is natuurlijk erg ziek geweest.

    Groetjes
    Anneke

  • 09 Augustus 2010 - 21:05

    Snoekies:

    Gelukkig uit het ziekenhuis.
    Geniet er nog maar even van en we zien je wel weer in Holland!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Rondreis door Peru

Recente Reisverslagen:

16 September 2011

ik heb jullie hulp nodig

07 Augustus 2010

uit het ziekenhuis, few days left!

04 Augustus 2010

Verjaardag in Cuscu Peru.

01 Augustus 2010

Ziekenhuis

26 Juli 2010

gastfamilie, hoogte en zon!
Chanthal

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 46765

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 28 Augustus 2014

Munster Erasmus

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Ecuador part II

21 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Rondreis door Peru

07 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

spaans leren in Cuba

01 Februari 2008 - 09 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: