Verjaardag in Cuscu Peru. - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu Verjaardag in Cuscu Peru. - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

Verjaardag in Cuscu Peru.

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

04 Augustus 2010 | Peru, Cuzco

Vandaag 5 augustus wordt ik 24, hiep hiep hoera......... maar niet echt.
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, of kliniek zoals ze dat hier noemen.
De fles staat niet op tafel, maar hangt met een infuus aan mijn arm, en zuurtstof via slangetjes in mijn neus, dit om ervoor te zorgen dat ik het op 3300 meter hoogte niet te benauwd heb. Volgens de doctoren moet ik hier nog wel een paar dagen blijven, en hoe het dan verder moet weten we nog niet. Ze heeft daar telefoon, maar het is er wel 7 uur vroeger, dus niet te vroeg bellen.
tel.0051 84224575 en je krijgt de telefoniste die goed engels spreekt, of je plaatst een reactie.

• 05 Augustus 2010 - 06:42

Mam Sjan:

meid,allereerst van harte proficiat met je 24e verjaardag.En al zit je aan de andere kant van de wereld.Wij denken de hele dag aan je.Heel veel sterkte en ondanks alles hopen we dat je toch nog een klein Peruaans feesje daar hebt.

• 05 Augustus 2010 - 07:44

Fam De Bont:

proficiat met je verjaardag al is dat wat minder in een ziekenhuishopelijk knap je gauw op en kun je weer naar huis groetjes de bontjes

• 05 Augustus 2010 - 07:59

Leny:

Chanthal hartelijk gefeliciteerd met je ver jaardag ,en ik hoop voor je dat je vlug naar huis kunt nu het niet lekker met je gaat

• 05 Augustus 2010 - 08:11

Maaike:

chanthal, proficiat met je 24e! Knap gauw weer op dan doe je t feestje gewoon over. Je bent een heel jaar 24!!!!
    Beterschap. Maaike

• 05 Augustus 2010 - 08:59

Nicole:

Chanthal, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En dat je maar snel opknapt.

Gr fam. Verbossen

• 05 Augustus 2010 - 09:53

De Grootjes:

Chanthal ondanks de situatie toch nog van harte geleficiteerd met met verjaardag.

Hopen dat het snel weer beter met je gaat! Zodat, je weer naar Nederland kunt komen!
    Sterkte!

Groetjes de Grootjes

• 05 Augustus 2010 - 12:03

Annemieke:

Gefeliciteerd met je verjaardag. In het buitenland je verjaardag vieren is al anders maar in het ziekenhuis zeker.. niet echt ideaal, maar ja.. je moet er toch maar t beste van maken en positief denken. Beterschap!
    Groetjes Annemieke

• 05 Augustus 2010 - 12:09

Pascal & Maartje:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. Hopelijk heb je toch nog een beetje het gevoel dat je jarig bent vandaag! Dat je maar snel opknapt, dan kunnen we hier je 24e verjaardag vieren.. We spreken je vanavond wel weer via de telefoon!
    Groetjes X Pascal en Maartje

• 05 Augustus 2010 - 12:44

Maaike Van Den Berg:

Hoi Chantal.
    Als eerste van harte gefeliciteerd met je 24ste verjaardag. Hopelijk heb je toch nog een leuke dag in het ziekenhuis. Heel veel beterschap. Knap maar weer snel op! Groetjes Maaike

• 05 Augustus 2010 - 12:45

Maaike Van Den Berg:

Hoi Chanthal.

• 05 Augustus 2010 - 13:12

Isja:

Hey meis,

toch gefeliciteerd met je verjaardag!
    Het is misschien niet helemaal wat je ervan verwacht had, maar hopelijk kun je toch genieten van je tijd daar!

Hopelijk tot heel snel!

Liefs en XxX Isja

• 05 Augustus 2010 - 14:58

Maria:

Hoi Chanthal,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk kun je er toch wat van genieten. Dat je maar snel weer op mag knappen.

• 05 Augustus 2010 - 17:00

Rian:

Hoi Chanthal van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Kop op en wordt maar snel beter, zodat je thuis een goeie borrel kunt pakken.

Groetjes Rian.

• 05 Augustus 2010 - 18:23

Anneke De Boer:

Hoi Chantal

Van harte gefeliciteerd met je 24 ste verjaardag.
    Ik hoop dat je snel opknapt en gauw het ziekenhuis kan verlaten.
    Beterschap.

Groetjes
    Anneke

• 06 Augustus 2010 - 14:30

Peter Van Eerd:

Nog van harte gefeliciteerd, maar vooral snel opknappen!

• 06 Augustus 2010 - 18:40

Marion:

hey Chanthal,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Ik hoop dat je snel weer opknapt en avonturen kan beleven!!

• 06 Augustus 2010 - 21:43

Juusjuh:

Hey Meis, wat balen dat je in het ziekenhuis ligt.

Hopelijk ben je er snel uit en dat je verder kan genieten van je vakantie.

kus Jucuinda

• 09 Augustus 2010 - 19:41

Akkertjes:

Nou , we zijn net terug van vakantie en zien dat je niet vergeten bent maar dat iedereen aan je denkt...Is het sms -je wel aangekomen?..zover van huis. Beterschap en houdt de moed er in want eens moet het toch goed komen en we hopen natuurlijk zo snel mogelijk...
    Groetjes van ons allemaal