Ziekenhuis - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu Ziekenhuis - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

01 Augustus 2010 | Peru, Cuzco

Het is alweer een tijd geleden dat Chanthal iets geschreven heeft. Daar heeft ze alle reden voor. Afgelopen vrijdag hebben we een telefoontje gekregen, dat ze is opgenomen in het ziekenhuis. Zaterdag morgen is ze uit het ziekenhuis ontslagen, maar zondag middag is ze weer opgenomen. Ze ligt daar omdat ze een parasiet in haar darmen heeft. Met als gevolg hart ritme stoornissen. Ze ondergaat nu verdere onderzoeken. Ze zal tot haar verjaardag (5 augustus), in het ziekenhuis moeten blijven.
Als wij meer informatie hebben over haar onderzoeksuitslagen en evt ontslag, dan vermelden wij dit voor haar op deze site.

Groetjes Sjan Gerrit en Pascal

  • 01 Augustus 2010 - 17:17

    Janny:

    Hoi

    Dat is schrikken ik hoop dat je snel je reis voort kan zetten .
    Veel sterkte,

    Liefs Janny,

  • 01 Augustus 2010 - 21:33

    Miranda:

    Wens haar beterschap en veel sterkte van mij en natuurlijk ook voor jullie!

    Kus Miranda

  • 02 Augustus 2010 - 09:13

    Marian De Bont:

    er vervelend dit is niet echt vakantie als je in het ziekenhuis beland nou veel sterkte groetjes van de bontjes en opa en oma

  • 02 Augustus 2010 - 12:20

    Pleuni:

    Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent!

    Liefs Pleuni.

  • 03 Augustus 2010 - 11:34

    Sandra:

    Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel weer beter word.

    Groetjes Sandra uit Dos Hermanas

  • 03 Augustus 2010 - 12:37

    Michiel Melis:

    Ola Chantal,
    Ik hoorde van Gerrit dat je deze keer niet echt gelukkig aan het reizen bent. Ik hoop uiteraard dat je snel weer de oude bent en deze trip opnieuw kunt gaan maken.
    Michiel.

  • 04 Augustus 2010 - 11:07

    Eline:

    jeetje wat zuur!! Wat een pech!! ik hoop dat je snel opknapt en je vakantie wel leuk kunt afsluiten, ik zal voor je duimen dat je op je verjaardag lekker plezier kunt hebben!!

    liefs eline

  • 06 Augustus 2010 - 14:12

    Eefje C. :

    He getver meis, dat is allemaal niet de bedoeling! En dan ook nog je verjaardag in het ziekenhuis :(
    Hopelijk kun je er snel weer helemaal tegen en kun je lekker verder met je reis, en dan geen parasieten meer opeten he :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Rondreis door Peru

Recente Reisverslagen:

16 September 2011

ik heb jullie hulp nodig

07 Augustus 2010

uit het ziekenhuis, few days left!

04 Augustus 2010

Verjaardag in Cuscu Peru.

01 Augustus 2010

Ziekenhuis

26 Juli 2010

gastfamilie, hoogte en zon!
Chanthal

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 46771

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 28 Augustus 2014

Munster Erasmus

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Ecuador part II

21 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Rondreis door Peru

07 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

spaans leren in Cuba

01 Februari 2008 - 09 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: