het kriebelde weer! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu het kriebelde weer! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Chanthal Wouters - WaarBenJij.nu

het kriebelde weer!

Door: Chanthal

Blijf op de hoogte en volg Chanthal

07 Juli 2009 | Nederland, Uden

Tsja, de meeste van jullie weten het wel, ik ben verslaafd. Ik geef het maar meteen toe. Niet aan drugs, of alcohol, of chocolade, maar aan reizen!
Ik heb het afgelopen half jaar weer rondgekeken, gezocht op internet, naar de vakantiebeurs gegaan en brochures doorgekeken en het is deze keer Cuba geworden.
Ik ga mijn Spaans weer wat opkrikken en genieten van het mooie Cubaanse leven.
Op 9 juli vertrek ik naar Cuba, Varadero. Vanuit daar ga ik naar Matanzas, om daar een paar dagen te acclimatiseren en dan op zondag, kom ik aan in Havana, de hoofdstad. Daar verblijf ik, net als in Ecuador, in een gastgezin en heb ik drie weken Spaanse les. Wat ik verder in de weekenden en overdag enzo ga doen, dat staat nog niet vast. Het zal daar vast wel goed komen met die Cubaanse muziek, straatjes, mensen, barretjes, etcetera!
Op 7 augustus ben ik weer te vinden in het pittoreske Uden en ik hoop in de tussentijd jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn vorderingen en mijn integratieproces in Cuba.

• 08 Juli 2009 - 06:11

Janny:

Hoi Wereldreiziger :-)

We zullen je volgens met je reis naar en door Cuba.
    Veel pelzier.

Veel plezier

:-)

• 09 Juli 2009 - 17:29

Armella.:

Hallo!! En dat gaat er maar weer doodleuk vandoor!! Nu weer naar Cuba! Ja,ja, ik zie wel dat ik ècht te vroeg geboren ben!!:)
    Nou Chantal, geniet er maar lekker van, je hebt het wel verdiend hoor! Zal weer erg benieuwd zijn naar je verhalen. Much fun...of hoe heet dat in het spaans?? muchos plezieros of zoiets...:) ???
    Groetjes,

• 09 Juli 2009 - 17:52

Mama En De Rest:

ja iemand moet de eerste zijn.Een hele fijne tijd in cuba en denk je aan mijn sigaartje?

• 09 Juli 2009 - 20:23

Juus:

hey Chantal,

een hele fijne vakantie ;) geniet ervan

groetjes juus

• 10 Juli 2009 - 13:35

Maria:

Hey Chanthal,

Je bent alweer vertrokken, heel veel plezier daar in Cuba.

• 10 Juli 2009 - 16:24

Akkertjes:

wat doen wij toch verkeerd dat wij zelfs niet op vakantie gaan. Dit hadden we 20 jaar geleden ook moeten doen.... maar ja dat waren andere tijden. Nog veel plezier en we blijven je wel volgen via de computer...

Groetjes de akkertjes

• 11 Juli 2009 - 21:17

Sandra:

Ik zie dat het allemaal goed is gegaan, na wat probleempjes bij de douane. Lekker weertje daar, beter dan hier. Ik zou best willen ruilen hahaha... Groetjes en nog veel plezier.

• 22 Juli 2009 - 14:54

Saskia Kakes:

Hoi Chantal, je kent mij niet maar via deze weg hoop ik wat semi-live kennis en ideeen op te doen over Cuba. Ben jij daar ook in je eentje op reis en heb jij alles vanuit NL besproken of ben je meer op de bonnefooi? donderdag begin ik hier in A'foort met spaanseles en het lijkt me leuk om dat daar nog wat te verbeteren in een gastgezin, heb je dat ook via internet gekregen?
    Heel veel plezier gewenst en ik ga je volgen OK. Groetjes Saskia

• 03 Augustus 2009 - 06:41

Lotte:

hey chanthal.

hoe is het daar? ik heb een beetje al je verhalen gelezen en volgens mij vermaak je jezelf goed daar? kom je wel nog een keer terug????

nou tot binnenkort en ik zal nog wel een berichtje achterlaten.

alvast gefeliciteerd trouwens!!!

x lotte